//
کدخبر: ۴۰۱۵ //

برگزاری جلسه اندیشه ورزی بامحور فضای مجازی،در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس

عصر امروز جلسه اندیشه ورزی با محوریت فضای مجازی،به ریاست سرگرد مهدی دریاب، معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس و با حضور اصحاب رسانه در معاونت اجتماعی این شهرستان برگزار و زمینه های توسعه همکاری اصحاب رسانه،با معانت اجتماعی ناجا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در ابتدای این جلسه سرگرد مهدی دریاب معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس،ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه وتسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از آتشنشانان در حادثه دلخراش پلاسکو،با اشاره به گسترش استفاده جوانان از فضای مجازی و آسیب هایی که بر اثر ناآگاهی موجب خسارت روحی و روانی و مشکلات اجتماعی برای آنها می شود، برآگاهی بخشی در خصوص این مخاطرات توسط رسانه ها تاکید کرد .

به گزارش فرتاک نیوز:

در ابتدای  این جلسه سرگرد مهدی  دریاب معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس،ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه وتسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از آتشنشانان در حادثه دلخراش پلاسکو،با اشاره به گسترش استفاده جوانان از فضای مجازی و آسیب هایی که بر اثر ناآگاهی موجب خسارت روحی و روانی و مشکلات اجتماعی برای آنها می شود، برآگاهی بخشی در خصوص این مخاطرات توسط رسانه ها تاکید کرد .

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان قدس، در ادامه تاکید کرد: در ماه گذشته، افزون بر ٤٠ خبر و گزارش مربوط به توفیقات ناجا در برخورد با جرائم توسط این معاونت تهیه و برای رسانه های مختلف شهرستان ارسال شده است .

 

دریاب در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه، با تاکید بر اینکه ایجاد و توسعه امنیت به‌تنهایی بر عهده پلیس نیست، بیان کرد: مردم در تامین امنیت مطلوب سهم مهمی دارند و پلیس برای تامین امنیت نیازمند مشارکت و همکاری مردم است.

 

مسئول معاون اجتماعی نیروی انتظامی در شهرستان قدس،ادامه داد:آموزش همگانی و مشارکت عمومی شهروندان از اقدامات ایجابی پلیس محسوب می‌شود.

 در ساماندهی معتادین نقش اصلی را شهرداری یر عهده دارد

در ادامه سرگرد دریاب در پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر ساماندهی معتادین متجاهر اذعان داشت برخورد با معتادین متجاهر تنها بر عهده پلیس نیست و سایر دستگاهها نظیر بهزیستی ، شهرداری ، فرمانداری و... نیز بایستی پلیس را در این راه یاری رسانند.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: در وظایف سازمان رفاه شهرداری به صراحت آمده است که برنامه‌ریزی به منظور حمایت از خدمات اجتماعی، روانی، مددکاری، پیشگیرانه و حمایتی از افراد آسیب‌دیده و در معرض آسیب‌های اجتماعی، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نهادهای مدنی ذیربط و همکاری همه نهادهای دولتی مرتبط از جمله وظایف سازمان رفاه است ،که می‌توان از آن نتیجه گرفت ،شهرداری نه تنها در این زمینه مسئولیت دارد ،بلکه محوریت دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری بسیج
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان