//
کدخبر: ۳۹۳۹۹۳ //
طی یکسال گذشته انجام گرفت؛

رفع تصرف ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی و زراعی در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از رفع تصرف حدود 600 هکتار از اراضی ملی و زراعی استان کرمانشاه طی سال گذشته خبرداد.

رفع تصرف 600 هکتار از اراضی ملی و زراعی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به برخورد جدی دستگاه قضایی با متصرفین اراضی ملی و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی، اظهارکرد: در این راستا طی سال گذشته تلاش شد تا نشست های شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی را با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار کنیم.
وی ادامه داد: در این نشست ها تاکید شد که دستگاه های ذیربط باید با تقویت گشت های خود برخورد جدی با دست درازی و تصرف اراضی ملی و کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.
دادستان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه طی سال گذشته جمعا به 466 فقره پرونده زمین خواری، تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی زراعی در استان رسیدگی شده، اعلام کرد: از این تعداد،  73 فقره پرونده مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و 393 فقره پرونده هم مربوط به تصرف اراضی منابع طبیعی بوده است.
وی میزان کل زمین های ملی و زراعی رفع  تصرف شده در استان را حدود 600 هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان 13 هزار و 996 متر مربوط به حوزه تغییر کاربری اراضی زراعی و حدود 558 هکتار هم مربوط به اراضی ملی بوده است.
کرمی در پایان متذکرشد: درحوزه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و تصرف اراضی ملی ضمن شناسایی متخلفین برای آنها پرونده کیفری تشکیل شده و دستگاه قضایی با این متخلفین مماشاتی نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان