//
کدخبر: ۳۹۰۳۱۹ //
هشدار رئیس پلیس کرمانشاه:

بازداشت و توقیف خودرو در انتظار هنجارشکنان و خاطیان چهارشنبه پایان سال/کشف حدود ۷۰۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان با هشدار به هنجارشکنان و خاطیان چهارشنبه پایان سال (چهارشنبه سوری) گفت: بازداشت و توقیف خودروی آن ها تا پایان تعطیلات نوروزی در انتظار آن ها خواهد بود.

بازداشت و توقیف خودرو در انتظار هنجارشکنان و خاطیان چهارشنبه پایان سال/کشف حدود 700 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" با اشاره به درپیش بودن چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: چهارشنبه سوری از رسوم کهن ایران اسلامی است که اگر به درستی اجرا شود می تواند شب خاطره انگیز و زیبایی را برای همه مردم رقم بزند.

وی ادامه داد: با این حال متاسفانه سال هاست که آئین باستانی چهارشنبه پایان سال با حال و هوایی متفاوت و در برخی مواقع همراه با کارهای خطرناک انجام می شود که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت، خسارت جانی و مالی را هم به همراه داشته است.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و نیست، گفت: در راستای حفظ امنیت شهروندان و مقابله با سوء استفاده برخی ها، همکاران ما در چهارشنبه پایان سال حضوری گسترده در میادین و خیابان های شهر خواهند داشت تا این افراد به بهانه شادی مخل نظم و آرامش مردم نشوند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بر همین اساس و در راستای صیانت از امنیت شهروندان و خانواده ها، پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند در نظم و امنیت عمومی اخلالی ایجاد کنند برخورد و طی هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه قضائی، افرادی که دستگیر شوند تا 15 فروردین در بازداشتگاه خواهند ماند و خودروهای متخلف نیز تا همین تاریخ در پارکینگ توقیف خواهد شد.

وی تصریح کرد: از همه مردم و خانواده ها نیز می خواهم که با رعایت قانون و کنترل نوجوانان و جوانان و نظارت دقیق تر، کاری کنند که چهارشنبه پایان سال به تلخی تبدیل نشود.

سردار جاویدان گفت: متاسفانه نمونه های فراوانی داریم که نوجوانان و جوانان به خاطر لحظه ای شادی زودگذر یا جان خود را از دست داده اند و یا باعث نقص عضو خود و حتی دیگران شده اند در حالی که می شد با مقداری درایت بیشتر از بروز خیلی اتفاقات ناگوار جلوگیری کرد.

این مقام عالیرتبه انتظامی همچنین از کشف حدود 700 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خبر داد و گفت: بخش اعظمی از این تعداد در اسفند ماه و طی 2 هفته اخیر کشف شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت خانواده ها و رعایت مسائل ایمنی، در چهارشنبه پایان سال شاهد حادثه تلخی نباشیم و عموم مردم با خاطره ای خوش به استقبال نوروز 1402 بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۳۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان