//
کدخبر: ۳۹۰۳۱۸ //
‍ معاون فنی و راه‌های روستایی؛

تردد ۱۶۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در یازده ماهه سال‌جاری ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته همین بازده زمانی، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

تردد ۱۶۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 رحمت جلیلیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۴ میلیون و ۳۲۸ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۳۷ میلیون و ۱۰۴ هزار خودرو شاهد افزایش ۲۰ درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هستیم.

وی گفت: در سال‌جاری ۲۴ میلیون و ۹۵۴ هزار خودرو سنگین در جاده های استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۲۱ میلیون و ۵۱۳ هزار خودرو سنگین افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

جلیلیان افزود: ۱۳۹ میلیون و ۳۷۴ هزار تردد وسایل نقلیه سبک طی ۱۱ماهه سال‌جاری ثبت شده که نسبت به سال گذشته با تردد ۱۱۵ میلیون و ۵۹۱ هزار تردد، ۲۱ درصد افزایش داشته است.

 معاون فنی و راه‌های روستایی گفت: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تردد ۸ میلیون و ۵۰۸ هزار خودرو بوده است و کمترین تردد در محور سنقر و کلیایی به میان‌راهان با تردد ۷۵۷ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

جلیلیان در پایان افزود: استان کرمانشاه دارای ۴۰ دوربین ثبت تخلفات، ۸۲ ترددشمار و ۵ سامانه توزین حین حرکت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان