//
کدخبر: ۳۸۷۷۹۵ //

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی خیر کرمانشاهی برای ساخت مدرسه ۹ کلاسه

به همت خیر نیک‌اندیش حشمت‌الله عیوضی یک باب مدرسه ۹ کلاسه در شهر کرمانشاه با اعتبار یکصد و پنجاه میلیارد ریال احداث خواهد شد.

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی خیر کرمانشاهی برای ساخت مدرسه ۹ کلاسه
به گزارش فرتاک نیوز،

طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خیّر مدرسه‌ساز حشمت‌الله عیوضی به همراه خانواده خود تفاهم‌نامه و کلنگ ساخت مدرسه ۹ کلاسه با مشارکت خیری ۱۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت.
مهندس مرزبان نظری؛ ضمن تقدیر از اقدام خیر نیک اندیش حشمت الله عیوضی، اهمیت ساخت مدرسه را امری مهم دانست و افزود: خیرین مدرسه ساز بستر سازان علم و دانش در جامعه می باشند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه افزود: تمام خیرین عمر و وقت و علاقه دنیایی خود را کنار گذاشتند و این خدمات بزرگ را به همنوعان خود انجام دادند که قابل ستایش هستند و کار بزرگی است.
خیر نیک اندیش حشمت‌الله عیوضی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی عنوان داشت: این مدرسه را به نیت زنده یاد مادرم حاجیه خانم عشرت عیوضی خواهم ساخت.
شایان ذکر است؛ این مدرسه ۹ کلاسه خیری با همت خیر مدرسه ساز حشمت ا... عیوضی و به نیت زنده یاد مادر گرامیشان حاجیه خانم عشرت عیوضی با زیر بنای ۲۰۰۰ مترمربع و اعتبار خیری ۱۵۰ میلیارد ریال و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان