//
کدخبر: ۳۸۴۰ //
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد

‌ساخت ۲۲ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در ‌استان کرمانشاه‌

معاون صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی ‌کرمانشاه گفت: اکنون ۲۲ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰ درصد در استان ‌وجود دارد.


‌ساخت ۲۲ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در ‌استان کرمانشاه‌

به گزارش فرتاک نیوز؛ جلال کریمی‌زند با اشاره به اینکه 22 طرح صنایع تبدیلی کشاورزی استان کرمانشاه دارای پیشرفت فیزیکی متفاوت هستند، اظهار داشت: برخی از این طرحها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند و به طور قطع برنامه‌های افتتاحی نیز در دهه فجر وجود دارد.

معاون صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت فراوری این 22 طرح 240 هزار تن در سال است، عنوان کرد: مجموع سرمایه‌گذایر این طرحها 510 میلیارد ریال است و بعد از بهره‌برداری و راه‌اندازی ظرفیت و اشتغالزایی 237 نفر را نیز فراهم می‌کنند.

کریمی‌زند با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنایع تبدیلی با وجود تولید هنوز چرخه اداری دریافت پروانه تولید را طی نکرده‌اند، گفت: در 9 ماه امسال سه طرح با ظرفیت 32 هزار و 400 تن در سال و سرمایه‌گذاری بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان در استان کرمانشاه پروانه بهره‌برداری کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی مستقیم سه طرح ذکر شده 32 نفر است، افزود: در 9 ماه امسال سه واحد راکد در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی با اشتغالزایی 38 نفر در استان کرمانشاه فعالسازی شده است.

معاون صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه درباره اولویتها و نیازهای استان کرمانشاه در زمینه صنایع تبدیلی گفت: کیفیت و نیاز فرآوری محصولات تعیین می‌کند که چه نوع محصولاتی در چه مناطقی قابل تولید است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان