//
کدخبر: ۳۸۲۸۶۶ //

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/ کشف ۱۴ قبضه کلت و ۲۸ تیغه خشاب

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه، کشف 14 قبضه کلت کمری و 28 تیغه خشاب و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/ کشف 14 قبضه کلت و 28 تیغه خشاب
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی مبنی بر انتقال تعدادی سلاح جنگی از مرزهای غربی به شهر کرمانشاه و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری به محلی مشخص را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان شده در محدوده شهرک "مهدیه" به سمت "دولت آباد و میدان سنجابی" شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی به محض مشاهده خودرو حامل سلاح های غیرمجاز نسبت به تعقیب وی اقدام و پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت موفق به توقیف آن شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته 14 قبضه کلت کمری و 28 تیغه خشاب که به شکل ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
وی در پایان با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی سلاح و مهمات و معرفی آن ها به دستگاه قضائی از تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان