//
کدخبر: ۳۸۲۵۷۳ //

ضرورت واکسیناسیون مشمولان اعزام به خدمت وظیفه عمومی

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از ضرورت واکسیناسیون کرونا مشمولان اعزام به خدمت وظیفه عمومی خبر داد.

ضرورت واکسیناسیون مشمولان اعزام به خدمت وظیفه عمومی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: با توجه به امکان شیوع مجدد بیماری کرونا وضرورت  طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور، مشمولانی که از یکم بهمن ماه  سال جاری به خدمت اعزام می شوند، باید واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.
وی افزود: در صورت عدم تزریق یا خودداری از تزریق واکسن توسط مشمولان از اعزام آنها به مراکز آموزشی جلو گیری به عمل آمده و مسئولیت عدم اعزام مشمولان فاقد کارت واکسن متوجه خود مشمولان بوده و تاریخ اعزام افراد فاقد کارت واکسن نیز تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.
سرهنگ همتی تصریح کرد: اعزام مشمولان به مراکز آموزشی صرفا با ارائه کارت واکسن انجام می شود و مشمولانی که به هردلیل موفق به تزریق واکسن نشده اند لازم است در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن در پایگاه ها و مراکز تزریق واکسن استان و شهرستان ها اقدام کنند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۵۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان