//
کدخبر: ۳۸۲۰۷۸ //
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

افزودن بیش از ۳۰ رشته تحصیلی جدید به رشته های تحصیلی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزودن بیش از ۳۰ رشته تحصیلی جدید به رشته های تحصیلی کرمانشاه طی سال تحصیلی آینده خبر داد.

افزودن بیش از ۳۰ رشته تحصیلی جدید به رشته های تحصیلی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

قباد محمدی اظهار کرد: جلسه پیشرفت کار رشته‌های جدید دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع و آموزشی و رؤسای دانشکده‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این نشست با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد بیش از ۳۰ رشته جدید به رشته‌های تحصیلی در دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در سال تحصیلی آینده اضافه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در آینده نزدیک رشته‌های پزشکی هسته‌ای، فوق تخصص جراحی کودکان، فلوشیپ نازایی، بیولوژی تولید مثل، هماتولوژی، گوارش و مهندسی بافت، تصویربرداری پزشکی، رباتیک پزشکی، ژنتیک پزشکی و ویروس شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و روانشناسی بالینی و علوم اعصاب در مقطع دکترا در دانشکده پزشکی راه اندازی خواهد شد.

محمدی بیان کرد: دو رشته جدید فارماسیوتیکس و فارماکولوژی نیز در دانشکده داروسازی، رشته‌های فناوری اطلاعات سلامت و انفورماتیک پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده پیراپزشکی، رشته‌های اقتصاد بهداشت، سلامت و رفاه اجتماعی و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در مقطع کارشناسی ارشد و PHD اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت از دیگر رشته‌هایی است که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین رشته‌های مدیریت پرستاری، پرستاری کودکان و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد و PHD آموزش مامایی در دانشکده پرستاری مامایی، رشته‌های جدید اندودنتیکس، پروتزهای دندان، جراحی فک و صورت و تخصص بیماری‌های دهان و دندان و ترمیمی در دانشکده دندانپزشکی، اپتومتری و کارشناسی مددکاری اجتماعی در دانشکده توانبخشی و دو رشته جدید کارشناسی علوم تغذیه و علوم PHD علوم و صنایع غذایی در دانشکده تغذیه پس از دریافت مجوز لازم به زودی در این دانشکده‌ها راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همچنین راهکارهای لازم در راستای تأمین فضای فیزیکی و تجهیزات و جذب نیروی انسانی مورد نیاز در نشست پیشرفت کار رشته‌های جدید دانشکده‌های دانشگاه ارائه شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان