//
کدخبر: ۳۸۱۸۸۱ //

ضوابط و مقررات معافیت سربازی قهرمانان ورزشی/تعویق تاریخ اعزام به خدمت ورزشکاران مشمول

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان، ضوابط و مقررات معافیت سربازی قهرمانان ورزشی را تشریح و از تعویق تاریخ اعزام به خدمت ورزشکاران مشمول خبر داد.

ضوابط و مقررات معافیت سربازی قهرمانان ورزشی/تعویق تاریخ اعزام به خدمت ورزشکاران مشمول
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: برابر ابلاغیه های صادره  رتبه‌های اول تا سوم بازی‌های المپیک، مسابقه‌های جهانی و آسیایی با معرفی وزارت ورزش و جوانان و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین مقام اول تا سوم مسابقه های جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال نیز از خدمت دوره ضرورت معاف هستند.

سرهنگ همتی در خصوص معافیت فرزندان قهرمانان مسابقات پارالمپیک و جهانی یادآوری کرد: یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک جهانی که در 25 رشته ورزشی مانند تیر و کمان، اسکی، بسکتبال و .... عناوین اول، دوم و سوم را کسب کرده‌اند، با معرفی وزارت ورزش و جوانان و موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: معافیت ذکر شده فقط به یکی از فرزندان و صرفا برای یکبار تعلق می گیرد بنابراین کسب عناوین متعدد برای قهرمانان پارالمپیک، موجب معافیت سایر فرزندان آنان نیست.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت بنیه ورزشی کشور در سطح قهرمانی و ملی، زمینه ای برای تعویق تاریخ اعزام به خدمت ورزشکاران مشمول فراهم شده است، یادآور شد: ورزشکاران مشمول در سطح تیم ملی می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را حداکثر تا سن 30 سالگی تمام و در سطح لیگ برتر تا سن 28 سالگی تمام در صورت استمرار فعالیت برابر ضوابط تمدید کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان