//
کدخبر: ۳۸۱۶۸۰ //

بازدید سرلشکر باقری از غرفه کرمانشاه در نمایشگاه کوی جهادومقاومت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید سرلشکر باقری از غرفه کرمانشاه در نمایشگاه کوی جهادومقاومت
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز دوشنبه ۱۹ دی ماه با حضور در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کرد.

سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی کرد.

نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» با محوریت ارائه دستاوردهای پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برپا شده که از ۱۷ تا ۲۱ دی دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه عملکرد، دستاوردها و آثار خود را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شنبه ۱۷ دی با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتتاح شد.

این نمایشگاه با محوریت ارائه دستاوردهای پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همزمان با همایش مدیران بنیاد در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۱۷ تا ۲۱ دی دایر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان