//
کدخبر: ۳۷۷۰ //

دشمن به دنبال قبح زدایی از فساد دوران ستم شاهی است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن به دنبال قبح زدایی از فساد دوران ستم شاهی و به ویژه فساد خاندان پهلوی است

دشمن به دنبال قبح زدایی از فساد دوران ستم شاهی است

به گزارش فرتاک نیوز، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز امشب در این شهرستان برگزار شد.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در بخشی از این نشست طی سخنانی اظهار داشت: چند سال قبل مقام عظمای ولایت به همه هشدار دادند که دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی و منحرف کردن ذهن جوانان بوده و از هر ابزاری برای تحقق اهداف شوم خود استفاده می کند.

وی افزود: امروز که به عملکرد دشمن نگاه می کنیم، در می یابیم که کشورهای زورگوی غربی و دشمنان اسلام و انقلاب با برنامه ریزی دقیق به پیش می روند و برای همه مسائل ما توطئه و دسیسه دارند.

خطیب جمعه شهرستان کرج با اشاره به سقوط رژیم دیکتاتور ، مستبد و دست نشانده پهلوی با قیام همه اقشار جامعه ایران محقق گردید، تصریح کرد: امروز که چند نسل از آن دوران گذشته است، دشمنان با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مانند ماهواره، سایت های اینترنتی و فضای مجازی به دنبال وارونه نشان دادن حقایق و منحرف کردن ذهن نسل جوانی هستند که آن دوران سخت و تاریک را درک نکرده اند.

حسینی همدانی گفت: هدف اصلی دشمن تطهیر چهره رژیم دیکتاتور پهلوی و به ویژه تطهیر فساد گسترده در این رژیم و فساد خاندان پهلوی است و اگر برای آگاه سازی و بصیرت افزایی نسل جوان برنامه ریزی جدی نداشته باشیم، دشمن در تحقق اهداف شوم خود که همان منحرف کردن ذهن نسل جوان است، موفق می شود.

وی بیان داشت: بنابراین ما نیز باید با استفاده از ابزارهای نوین و همچنین موقعیت ها و ظرفیت های مختلف، در جهت آگاه سازی جامعه گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: باید از مراسم های سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب

اسلامی در بهمن 57 استفاده کرده و محوریت برنامه‌های این دهه مبارک باید فرهنگی و آگاهی‌بخشی به نسل جوان باشد.

حسینی‌همدانی ادامه داد: نسل جوان باید بداند که در دهه‌های چهل و پنجاه، غرب محور جهان بوده و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تسلط کامل بر ایران و بسیاری از کشورها داشتند و در چنین شرایطی امام خمینی(ره) پرچم مبارزه را بر افراشته و ملت ایران نیز برای رهایی از ظلم و ستم استکبار و استبداد به نهضت امام(ره) لبیک گفتند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک نهضت دینی و مذهبی است و امام(ره) به عنوان بنیانگذار این نهضت با دیگر سران و رهبران انقلاب‌ها در جهان تفاوت‌های بسیاری داشته و به همین دلیل است که امام خمینی(ره) بر قلب‌های ملت ایران و عموم مسلمانان جهان وارد شده بود.

امام جمعه شهرستان کرج افزود: نسل جوان باید ویژگی‌های اخلاقی و همچنین ابعاد گسترده انقلاب اسلامی و ضرورت‌ها و دستاوردهای انقلاب را به درستی بشناسد و وقتی شناخت کافی از این نهضت و رهبر آن پیدا کرد، احدی نمی‌تواند به اعتقاد این ملت آسیب برساند.

حسینی‌همدانی در پایان تاکید کرد که مراسم‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه، برنامه‌ریزی شده، هدفمند، فرهنگ‌محور و با مشارکت عموم مردم برگزار شده و دستگاه‌ها و نهادها نباید از هیچ تلاشی در این جهت کوتاهی کنند.

 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان