//
کدخبر: ۳۷۵۸۲۲ //
مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور:

افزایش ۲۰ درصدی سهم بازار سرمایه طی ۱۰ سال گذشته

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور از افزایش ۲۰ درصدی سهم بازار سرمایه طی ۱۰ سال گذشته خبر داد و گفت:سهم بازار سرمایه از پنج درصد در سال ۹۰ به ۲۵ درصد رسیده است.

افزایش ۲۰ درصدی سهم بازار سرمایه طی ۱۰ سال گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود گودرزی در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور که پیش از ظهر امروز(سوم آذرماه) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر سهم بازار سرمایه از پنج درصد در سال ۱۳۹۰ به ۲۵ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران افزود:طی چند دهه گذشته اقتصاد جهانی مبتنی بر بنگاه‌های اقتصادی غول آسایی بود که تولید ثروت و ارزش افزوده بر دارایی و سرمایه بنگاه‌ها سوار بود ولی در دنیای امروز بازارهای سرمایه و بورس بر اساس دانش تولید ثروت می‌کنند که این مسیر پیش روی بازار سرمایه ایران هم قرار دارد.

گودرزی حضور مدیران سرمایه در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور را گامی در جهت افزایش سهم بازار سرمایه در تامین مالی کشور دانست و گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان غرب کشور با توجه به سهم ۲/۲ دهم درصدی استان‌های ایلام، کردستان،کرمانشاه و لرستان در بازار سرمایه‌ می‌تواند نوید خوبی برای تامین مالی این شرکت‌ها باشد.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان