//
کدخبر: ۳۷۵۳۲۹ //

کشف ۸۴ قبضه اسلحه و ۲۶ هزار عدد فشنگ در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از انهدام 2 باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه خبر داد و گفت: از اعضای این باندها 84 قبضه اسلحه و 26 هزار و 500 عدد فشنگ کشف شد.

کشف 84 قبضه اسلحه و 26 هزار عدد فشنگ در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: یکی از سیاست های استکبار در سال های اخیر ورود اسلحه و مهمات به داخل کشور به منظور ایجاد ناامنی و رعب و وحشت میان مردم بوده است که در این راستا ماموران انتظامی همواره به مبارزه با پدیده قاچاق سلاح پرداخته اند.

وی ادامه داد: اخیرا نیز 2 باند قاچاق سلاح و مهمات قصد انتقال 84 قبضه اسلحه و 26 هزار و 500 عدد فشنگ به شهر کرمانشاه را داشتند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان ناکام ماندند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا 2 نفر از اعضای این باندها دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای آن ها با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه که انتظار می رود برخورد قاطعانه و شدید با قاچاقچیان سلاح و مهمات از سوی دستگاه قضائی است تا ئدرس عبرتی شود برای دیگر افرادی که قصد چنین اقداماتی را دارند.

وی در پایان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از جمله قاچاق سلاح و مهمات یکی از مهمترین برنامه ها و اهدافی است که از سوی پلیس کرمانشاه دنبال می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان