//
کدخبر: ۳۷۳۹ //

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال برای آسفالت جاده ها و معابر شهری و روستایی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب پیشنهاد کمیسیون عمران 30 هزار میلیارد ریال برای آسفالت جاده ها و معابر شهری و روستایی اختصاص می یابد.

به کزارش فرتاک نیوز صدیف بدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی جزئیات تبصره های لایحه بودجه سال 96، اختصاص 30 هزار میلیارد ریال جهت روکش آسفالت جاده ها و آسفالت معابر شهری و روستایی تصویب شد.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه وزارت نفت را مکلف کرده بود تا 2 میلیون تن قیر معادل مبلغ 15 هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش قرار دهد تا صرف روکش آسفالت راه ها و آسفالت معابر روستایی و معابر شهرهای زیر 50 هزار نفر و مدارس شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده پیشنهاد افزایش این رقم تا دو برابر یعنی 4 میلیون تن قیر رایگان و سقف مبلغ 30 هزار میلیارد ریال را در کمیسیون عمران مطرح کردم که این پیشنهاد تصویب شد.

بدری گفت: خوشبختانه در جلسه امروز صبح کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوبه و پیشنهاد کمیسیون عمران، مورد تصویب قرار گرفت.

وی با اظهار امیدواری درخصوص تصویب نهایی این پیشنهاد در صحن مجلس اظهار کرد: با اختصاص این رقم بسیاری از مشکلات روکش آسفالت راه ها و آسفالت معابر روستایی و معابر شهرهای زیر 50 هزار نفر و همچنین مدارس رفع خواهد شد.

 

منبع: تی نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان