//
کدخبر: ۳۷۲۱۱۶ //
با رای اعضاهیأت مدیره؛

مدیرعامل شرکت قند بیستون منصوب شد

با رأی اعضای هیأت مدیره،مهدی اشرف به عنوان مدیرعامل شرکت قند بیستون انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت قند بیستون منصوب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

طرح تکریم عوامل ذینفع در کارکرد مؤثر شرکت، اعم از کشاورزان، کارکنان و کارگران مجموعه از برنامه های محوری مهندس اشرف است.

همچنین برنامه‌ریزی عملیاتی برای انتفاع زنجیره تولید و نیز ارتقاء جایگاه کارخانه به گونه‌ای که وضعیت سبد درآمدی سهامداران بهبود یابد، از دیگر محورهای کاری مدیر عامل جدید قند بیستون است.

مدیرعاملی شرکت صنایع غذایی به پخش تهران، عضویت در هیأت مدیره قند ثابت خراسان، مدیر دفتر ستاد و دبیر کارگروه برآورد حجم قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، مشاور مدیرعامل در امور توسعه حمل و نقل عمومی توسعه مترو تهران و حومه و مدیر کنترل کیفیت واگن سازی تهران، بخشی از سوابق کاری مهندس مهدی اشرف می‌باشد.

 گفتنی است؛کارخانه قند بیستون در سال 1340توسط متخصصان آلمانی ساخته شده و اکثر وسایل مورد نیاز برای صنعت قند‌سازی و ماشین آلات و دستگاه های کارخانه، متعلق به شرکت سالز گیتر آلمان است.

تاریخ مونتاژ و اولین بهره‌برداری کارخانه قند بیستون، سال 1342 است که ظرفیت اسمی اولیه آن ۱۰۰۰ تُن چغندر در شبانه روز بوده و ظرفیت اسمی کنونی آن ۲۰۰۰هزار تُن در شبانه روز است که قابل ارتقا به ۳۰۰۰ هزار تُن در شبانه‌روز می‌باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان