//
کدخبر: ۳۷۱۹۰ //
معاون گردشگری اصفهان خبر داد:

ورود ۲۰۰ هزار گردشگر خارجی از ابتدای سال به اصفهان

معاون گردشگری استان اصفهان گفت: در حال حاضر نسبت به سال‌ها گذشته با افزایش ورود گردشگر خارجی روبرو بوده‌ایم، از ابتدای سال تاکنون اصفهان میزبان ۲۰۰ هزار گردشگر خارجی بوده است.


ورود ۲۰۰ هزار گردشگر خارجی از ابتدای سال به اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن یارمحمدیان با اشاره به ورود گردشگر خارجی اظهار داشت: در حال حاضر نسبت به سال‌ها گذشته با افزایش ورود گردشگر خارجی روبرو بوده‌ایم، از ابتدای سال تاکنون اصفهان میزبان 200 هزار گردشگر خارجی بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون که دمای هوا افزایش یافته با کاهش گردشگر خارجی روبرو هستیم زیرا اروپائی‌ها در این فصل مسافرت نمی‌کنند و سایر فصل‌ها را برای گردشگری انتخاب می‌کنند.

 معاون گردشگری استان اصفهان گفت: اغلب گردشگران خارجی پس از تعطیلات عید تا اوایل خرداد و سپس از شهریور تا اواخر آذر ماه را به گردش می‌پردازند.

وی با اشاره به قطارهای گردشگری بیان کرد: ورود قطار گردشگری خیلی منظم نیست مشخص نیست که ماهی یک یا چند قطار می‌آید، اما در ابتدای سال چند قطار گردشگری وارد اصفهان شده است.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: این گردشران خارجی یک روز در اصفهان اسکان دارند، آن‌ها از کشورهای مختلفی هستند و اغلب از ملیت‌هایی مانند استرالیا، هنگ کنگ، روسیه، آلمان، روسیه و بلژیک هستند.

به گزارش تسنیم، جمع آمار گردشگران خارجی که از سال 92 تا 96 از استان اصفهان بازدید کردند به عدد 850 هزار نفر رسیده است که این آمار تاکنون بی‌سابقه بوده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان