//
کدخبر: ۳۷۱۰۰۵ //

بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه افتتاح شد

بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه در ضلع شرقی بزرگراه امام‌خمینی (ره) با حضور استاندار، شهردار و مدیران استانی افتتاح شد.

بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین افتتاح بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه امروز (۲۴ مهرماه‌) با حضور استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نادر نوروزی در آیین افتتاحیه این بزرگراه اظهار کرد: این پروژه در ضلع شرقی بزرگراه امام‌خمینی (ره) شهر کرمانشاه واقع شده که با افتتاح آن شهرک‌های رسالت، سجادیه، کیهانشهر، بسیج، روستای مرادآباد و بهشت زهرا تا بزرگراه امام خمینی (ره) را از بن بست خارج و علاوه بر کاهش بار ترافیکی باعث رونق اقتصادی، تسهیل تردد و کاهش مصرف سوخت در شهر کرمانشاه خواهد شد.

photo_2022-10-16_13-36-11

شهردار کرمانشاه افزود: این بزرگراه به طول ۸ کیلومتر و با عرض ۲ باند رفت و برگشت ۱۰ متری جزئی از رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه است که با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نوروزی گفت: پیش از این فاز اول این پروژه به طول ۹۰۰ متر ساخته شده بود که طی ۴۵ روز ۶ کیلومتر باقی مانده افتتاح و به بهره‌برداری رسید که رکورد قابل توجه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل رینگ پیرامونی شهر کرمانشاه که از آرامستان جدید واقع در روستای بریموند سابق آغاز و تا الهیه و دولت‌آباد بصورت نعلی شکل ادامه خواهد یافت شاهد کاهش بار ترافیکی محور شرق به غرب خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم به زودی بقیه پروژه‌های محور شرق به غرب شهر کرمانشاه از جمله میدان سپاه پاسداران را نیز افتتاح نماییم و باعث تسهیل تردد در این محور شویم.

شهردار کرمانشاه خاطر نشان کرد: سایر پروژه‌های شهر کرمانشاه در فازهای مختلف نیز بر اساس زمانبندی انجام شده بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان