//
کدخبر: ۳۷۰۴۸۹ //

سارقان کرمانشاهی به دیوار هم رحم نکردند!

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: پنج نفر در ارتباط با پرونده کلاهبرداری در سایت دیوار شناسایی و دستگیر شدند؛ متهمان با گذاشتن آگاهی با قیمت پایین در نرم‌افزار اینترنتی سوژه‌های خود را شکار می‌کردند.

سارقان کرمانشاهی به دیوار هم رحم نکردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی عباسی‌ کسانی از دستگیری سه نفر از عاملان  کلاهبرداری  در فضای مجازی خبر داد. 

وی ادامه داد: کلاهبرداری در فضای مجازی درگاه‌های جعلی با عنوان  فیشینگ  ایجاد کرده بودند و افرادی که به این درگاه‌ها ورود پیدا می‌کردند، اطلاعات حساب آن‌ها در اختیار کلاهبرداران قرار می‌گرفت که در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب می‌کردند، نفرات شناسایی رباط‌های طراحی شده با اقدامات فنی کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند. 

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: پنج نفر دیگر هم در ارتباط با پرونده کلاهبرداری در سایت دیوار شناسایی و دستگیر شدند؛ متهمان با گذاشتن آگاهی با قیمت پایین در نرم‌افزار اینترنتی(دیوار) سوژه‌های خود را شکار می‌کردند.

کسانی یادآور شد: اگر کسی از حسابش برداشت غیرمتعارفی صورت گرفت و یا به هر طریقی مورد مزاحمت و جرم اینترنتی قرار گرفت، در مرحله اول از طریق مرکز فوریت سایبری ۰۹۶۳۸۰، سایت پلیس فتا و یا مراجعه حضوری به پلیس فتا اطلاع دهد تا در اولین اقدام نسبت به انسداد حساب مقصد کلاهبردار اقدام شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان