//
کدخبر: ۳۶۹۶۶۰ //

دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمه تحت عنوان وارد کننده تجهیزات پزشکی از چین، مبلغ 6 میلیارد و 550 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار بهادر اسماعیلی امروز دوازده مهرماه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: مدیر عامل یک شرکت صنعتی با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان اذعان داشت، به دلیل مشکلات تحریم و قاعده بین المللی امکان واردات تجهیزات و موفق به تبادلات ارزی از کشور چین نمی‌شدم لذا با پرس و جو و تحقیق از کارشناسان و بعضی از بازرگانان به این نتیجه رسیدم که با واسطه‌گری می‌توان تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کرد.

وی افزود: نامبرده در ادامه از طریق یکی از شعبات بانکی با متهمه که خود را وارد کننده تجهیزات درمانی معرفی کرده بود آشنا و پس از جلب اعتماد در توافق صورت گرفته 30 درصد معادل 6 میلیارد و 550 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب وی واریز اما پس از مدتی هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر واردات تجهیزات درمانی توسط وی صورت نگرفته و متوجه کلاهبرداری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با استعلام از شرکت بازرگانی مربوطه و از دانشگاه علوم پزشکی و اداره ثبت شرکت‌ها مشخص شد مجوز شرکت متهمه چندین سال است که از درجه اعتبار ساقط و با دانشگاه علوم پزشکی بابت واردات تجهیزات درمانی هیچ‌گونه سابقه همکاری نداشته است.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفی‌گاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۶۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان