//
کدخبر: ۳۶۵۲۷۸ //

آخرین وضعیت آبرسانی به همدان| اتصال ۳۸ چاه به شبکه/ کار در ۶ جبهه برای آبرسانی از خط اضطراری

در آخرین وضعیت آبرسانی به همدان تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکل در حال انجام است و در همین راستا تاکنون ۳۸ حلقه چاه اجاره‌ای به شبکه آب متصل شد.

آخرین وضعیت آبرسانی به همدان| اتصال ۳۸ چاه به شبکه/ کار در ۶ جبهه برای آبرسانی از خط اضطراری
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه گزارش وضعیت آبرسانی به همدان، نیمه شب گذشته وزیر نیرو برای بررسی وضعیت پروژه آبرسانی، به همدان سفر کرد و با حضور استاندار و سایر مسوولان از جبهه‌های مختلف پروژه بازدید کرد.

در خط انتقال اضطراری آبرسانی به همدان از ۱۶ کیلومتر خط انتقال، ۱۴ و نیم کیلومتر حفاری شده، ۷ و نیم کیلومتر لوله‌گذاری شده، ۱۱ کیلومتر تامین لوله شده و اکنون در ۶ جبهه کاری مختلف مشغول فعالیت هستند و تمام این عملیات در هشت روز کاری انجام شده است.

در پروژه آبرسانی آق‌‌حصار یک خط اصلی امروز اتصال شد و آب خطوط آق‌حصار هم به زون‌های آب سطحی و هم به زون‌ آب‌های زیرزمینی وصل کنیم.

 

دو حلقه چاه نیز در دست تجهیز است که طی دو تا سه روز آینده به مدار بهره‌برداری متصل می‌شود.

در بخش چاه‌های اجاره‌ای کشاورزان نیز ۳۸ حلقه چاه به شبکه متصل شده که ۲۵ حلقه در حال بهره‌برداری است و علاوه بر این ۳۸ حلقه، ۱۰ حلقه نیز در حال اتصال به شبکه است که وارد مدار می‌شود.

در بخش آبرسانی تانکری نیز ۱۳۱ سرویس امروز آبرسانی شده که در این بخش یک و نیم میلون لیتر آب توزیع شده و امروز نیز تاکنون ۹۳ سرویس در ۹۰۰ هزار لیتر آب توزیع شده است و همچنین امروز ۵ هزار آب بطری معدنی هم توزیع کردند.

همچون روزهای گذشته وضعیت قطعی و اتصال شبکه آب به شدت رصد می‌شود تا مشخص شود، کجاها دچار چالش است.

مناطق بختیاری، بین‌النهرین و کلپا نشت شبانه داشتند که مشکل رفع شد و در رکنی، سعیدیه پایین و روژان نیز خط جدید اتصال ایجاد شده که امشب تاثیر خود را خواهد گذاشت.

امروز ساعت‌های قطعی آب از گروه الف و ب جا به جا شده و این جا به جایی در مناطق مختلف اعمال می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان