//
کدخبر: ۳۶۲۹۰۳ //

برگزاری ۹ کرسی تلاوت و احیای قرآن در بقاع متبرکه در شب عاشورا

به مناسبت فرا‌رسیدن ایام حزن‌انگیز عاشورا ، ۹ کرسی تلاوت و احیای قرآن در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

برگزاری ۹ کرسی تلاوت و احیای قرآن در بقاع متبرکه در شب عاشورا
به گزارش فرتاک نیوز،

ساحل سهیلی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: به منظور زنده نگه داشتن عاشورا و به تاُسی از مولایمان اباعبدالله الحسین علیه السلام کرسی تلاوت و احیای قرآن در شب عاشورا برگزار می شود. وی ادامه داد: این مراسم در  ۹ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار می شود.  

وی افزود: آستان مقدس بقعه سیده فاطمه(س) ، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان (عج)، امامزاده ابراهیم(ع )طاق بستان، امامزاده احمد (ع) سنقر ، امامزاده مهدی (ع) هرسین ، امامزاده باقر(ع) بیستون ، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور ،حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) و امامزاده حسن(ع) اسلام آباد را از جمله بقاع متبرکه ای عنوان کرد که این مراسم در آن آستان مقدس برگزار می شود.

وی برنامه شاخص  را در امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان عنوان کرد و گفت : کرسی تلاوت در  امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان بعنوان برنامه شاخص با سخنرانی ، مداحی و احیای قرآن برگزار می شود.

  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در برگزاری این کرسی های تلاوت از قاریان و سخنرانان مطرح استانی استفاده خواهد شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان