//
کدخبر: ۳۶۱۵۶۴ //

‍ توقیف ساعتی در انتظار وسایل نقلیه حادثه ساز کرمانشاه

رئیس پلس راهنمایی و رانندگی استان گفت: وسایل نقلیه ای که رانندگان آن مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند علاوه بر اعمال قانون به مدت 2 ساعت در حضور مامور پلیس متوقف خواهند شد.

‍ توقیف ساعتی در انتظار وسایل نقلیه حادثه ساز کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: متاسفانه روزانه شاهد وقوع تصادفات منجر به فوت و جرح در سطح معابر استان هستیم که ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان و ارتکاب تخلفات پرخطر از سوی آن ها هستیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور برخورد با این دسته از رانندگان متخلف، طرح توقیف ساعتی وسایل نقلیه به منظور کنترل تصادفات و پیشگیری از به خطرافتادن جان شهروندان به مرحله اجرا درآمده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در این طرح علاوه بر درنظر گرفتن جریمه، خودرو فرد متخلف به مدت 2 ساعت در حضور مامور پلیس توقیف و از حرکت دادن آن جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه یادآوری کرد: براساس قانون در صورتی که راننده ای به صورت همزمان مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شود وسیله نقلیه اش به مدت 72 ساعت در پارکینگ متوقف خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت ترافیکی شهروندان خط قرمز پلیس راهور است، افزود: طرح توقیف 15 روزه وسایل نقلیه رانندگان هنجارشکن نیز کماکان ادامه دارد و پلیس قاطعانه با رانندگان حادثه آفرین و هنجارشکن برخورد می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان