//
کدخبر: ۳۶۰۵۲۷ //

دهلران گرم‌ترین شهر ایران شد/ دمای هوا به ۵۱ درجه رسید

مدیر‌کل هواشناسی استان ایلام با بیان اینکه دمای هوا امروز در شهر دهلران به ۵۱ درجه رسید، گفت: امروز این شهر ‌گرم‌ترین شهر ایران بود.

دهلران گرم‌ترین شهر ایران شد/ دمای هوا به ۵۱ درجه رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس نادری زرنه، اظهار داشت: شهرستان دهلران در حال حاضر با 51 درجه گرم‌ترین شهر‌ کشور است و پیش‌بینی می‌شود دمای روزهای آینده استان رو به خنکی برود.

مدیر‌کل هواشناسی استان ایلام گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته این میزان دما امروز تا روز شنبه در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام (مهران و دهلران) ثابت و از روز شنبه پیش رو شدت گرما علاوه بر این دو شهرستان در سایر شهرستان‌های استان نیز کاهش می‌یابد.

نادری زرنه در ادامه به شدت گرما و افزایش گرد و غبار و توده جدید ریزگردها به استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وزش باد در منطقه احتمال شکل‌گیری و نفوذ توده گرد و غبار به استان وجود دارد و  در صورت تشکیل و نفوذ، توده گرد و غبار به تناوب از امروز تا روز یکشنبه آینده در استان فعال خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های جوی میزان غلظت این توده زیاد نیست اما با این وجود افت کیفی هوا و دید افقی را در پی خواهد داشت‌.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام برای امروز و روزهای باقیمانده هفته را سطح زرد اعلام کرد و گفت: توجه به ملاحظات این سطح و اقدام  و عمل پیشگیرانه به ادارات و سازمان‌های امدادرسان و احاد مردم اطلاع‌رسانی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان