//
کدخبر: ۳۵۹۶۶۲ //
استاندار کرمانشاه:

فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی مردم اورامانات در جذب گردشگران موثر است

استاندار کرمانشاه گفت فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی مردم اورامانات در جذب گردشگران موثر است.


فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی مردم اورامانات در جذب گردشگران موثر است
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری مقدم" استاندار کرمانشاه در همایش بین‌المللی "هورامان، ثبت‌جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار" که به مناسبت اولین سالگرد ثبت جهانی اورامانات در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: منطقه اورامانات دارای فرهنگی غنی و مردمی‌خونگرم و مهمان‌نواز است که وقتی نام این منطقه می‌آید همراه با زیبایی‌های آن رفتار و منش مردم منطقه هم مطرح می‌گردد.

استاندار کرمانشاه نکته ارزشمند این منطقه را رفتار خوب و فرهنگ ناب مردم دانست و گفت: اگر اورامانات در یک محیط علمی معرفی شده نشان از ارزش خاص و ویژه این منطقه دارد و هرگاه علم پشتیبان موضوعی باشد کار ارزشمندی خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: امروز  استان کرمانشاه به عنوان سینه‌ستبر و چهره‌زیبای ایران اسلامی به درستی معرفی نشده است و با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار در این منطقه نتوانسته به درستی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد که توجه و پیگیری مدیران را در جذب توریست می‌طلبد‌.

امیری مقدم رفتار شایسته با توریست‌ها و نحوه پذیرایی از آنها را گامی مهم در جهت افزایش گردشگری به استان کرمانشاه و منطقه اورامانات قلمداد کرد و افزود: اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو و فرصت‌‌طلب مسیر گردشگری در کرمانشاه را جابجا نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان