//
کدخبر: ۳۵۷۷۵۸ //

برپایی نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی کشور

۲۰ دهیاری منتخب استان سمنان در نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی به معرفی توانمندی‌های روستاهای استان خواهند پرداخت

برپایی نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به در پیش بودن هفته دهیاری ها ( از ۱۴ تا ۲۰ تیرماه) و برگزاری نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی در مصلای تهران اعلام کرد: ۲۰ دهیاری منتخب، چهار شرکت دانش‌بنیان و ۲ استارتاپ از استان سمنان در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

مهدی صمیمیان اظهار داشت که دهیاری های منتخب شهرستان های سمنان، شاهرود، میامی، دامغان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان در این نمایشگاه نسبت به معرفی ظرفیت های روستاهای استان اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی از ۱۲ تا ۱۴ تیرامسال به وسیله سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با مشارکت استانداری‌ها در محل مصلی حضرت امام خمینی(ره) شهر تهران برگزار خواهد شد و دهیاری های منتخب استان  با هدف معرفی توانمندی های روستایی در نمایشگاه حضور خواهند یافت.

 صمیمیان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی محصولات برند روستایی، شرکت های دانش بنیان فعال در بخش کشاورزی، الگوهای موفق در زمینه شرکت های تعاونی دهیاری ها، صنایع دستی و روستاهای هدف گردشگری معرفی خواهد شد. 

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد که نمایشگاه ملی مدیریت شهری و روستایی با معرفی و برندسازی  محصولات تولیدی روستاها،  نقشی موثر در توسعه کسب و کارها و اشتغالزایی در روستاها و مهاجرت معکوس دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان