//
کدخبر: ۳۵۵۲۱۷ //

احیاء دو حلقه چاه در شهر کرمانشاه و پایداری آب شرب ۵ هزار و ۵۰۰ نفر

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت: با احیای دو حلقه چاه در شهر کرمانشاه ۵ هزار و ۵۰۰ شهروند از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

احیاء دو حلقه چاه در شهر کرمانشاه و پایداری آب شرب ۵ هزار و ۵۰۰ نفر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رشیدپور از خشکی برخی از منابع تامین آب شرب شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش چشمگیر منابع تامین آب شرب شهرستان و خشکی برخی از آنها که نمود آن در سراب قنبر مشهود است و با در نظر گرفتن ضرورت احیاء و بهسازی چاه های قدیمی شهرستان در راستای جبران کاهش دبی آب آنها، دو حلقه چاه عمیق در محله دولت آباد و قلعه کهنه احیاء و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه به تشریح مراحل انجام عملیات فوق پرداخت و خاطر نشان ساخت: عملیات ابتدا با برس زنی جدار و ایجاد تلاطم به کمک پیستون زنی آغاز شده و سپس با انجام دو مرحله شوک زنی به مرحله گراول ریزی و در نهایت تخلیه رسوبات داخل چاه و شستشوی آن خواهد رسید و چاه مجددا در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته رشید پور با اجرای این عملیات که به منظور افزایش ظرفیت آب استحصالی از این دو حلقه چاه انجام شد ۱۶ لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب تولیدی شهر اضافه و ۵ هزار و ۵۰۰ شهروند از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

وی در پایان به فرا رسیدن فصل گرم سال اشاره کرد و گفت: خواهش  ما از مشترکین گرامی این است که با در نظر گرفتن افزایش مصرف آب در فصل گرم سال از مصارف غیرضروری جلوگیری نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان