//
کدخبر: ۳۵۲۶۷۷ //

‍ مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده‌اند تا پایان شهریور ماه سال 1401، مهلت دارند خود را جهت اعزام به خدمت وظیفه عمومی معرفی کنند.

‍ مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن 17 سالگی  یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به 18 سالگی تمام ، 6 ماه مهلت معرفی دارند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سرهنگ همتی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: متقاضیان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان