//
کدخبر: ۳۵۱۴۸۹ //
دادستان کرمانشاه:

فعالیت تورهای غیرمجاز متوقف شود

دادستان کرمانشاه بر لزوم برخورد جدی با فعالیت تورهای غیر مجاز تاکید کرد.

فعالیت تورهای غیرمجاز متوقف شود
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی با اشاره به رونق مجدد فعالیت‌های گردشگری در استان، اظهارکرد: پس یک دوره رکود ناشی از شیوع بیماری کرونا صنعت گردشگری دوباره جان گرفته و اماکن گردشگر پذیر استان بازهم روزهای شلوغی را در روزهای تعطیل پشت سر می گذرانند. 

وی ادامه داد: در این میان علیرغم فعال بودن تعداد قابل توجهی دفاتر گردشگری در سطح استان، افرادی هستند که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی با عناوین جذابی در فضای مجازی اقدام به فراخوان برای برگزاری تور به مقاصد مختلف گردشگرپذیر می کنند. 

دادستان کرمانشاه به تبعات منفی سفر با چنین تورهایی برای گردشگران اشاره کرد و گفت: نداشتن بیمه، عدم رعایت شئونات اسلامی، اسکان در مراکز اقامتی نامناسب و ... از جمله مشکلاتی است که سفر با چنین تورهایی برای گردشگران به همراه دارد و بسیاری از آنها هم نسبت به اینکه ارائه خدمات این تورها مطابق با تبلیغاتی که داشته اند معترض بوده اند. 

وی بر لزوم برخورد جدی با چنین تورهایی تاکید کرد و افزود: در این راستا پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی برای گردشگران از جمله خطرات جانی، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان  نسبت به شناسایی تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، اقدام کند و ضمن اخذ تعهد مبنی بر عدم تکرار، نسبت به مسدود نمودن صفحات تبلیغاتی اقدام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان