//
کدخبر: ۳۵۰۹۲۸ //

‍ شناسایی اموال مسروقه در سامانه نما پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه (نما) برای شناسایی اموال مسروقه خبر داد.

‍ شناسایی اموال مسروقه در سامانه نما پلیس آگاهی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ " علی کرمی " اظهار داشت: برای شناسایی کالاهای مسروقه و تحویل آن به مالباختگان، پلیس آگاهی استان شرایطی فراهم کرده است تا شهروندان به لیست اموال مسروقه‌ای که توسط پلیس کشف می شود سریع‌تر دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: سامانه نما (نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه) در بستر اینترنت راه اندازی شده و مالباختگان می توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی WWW.POLICE.IR اموال مسروقه خود را شناسایی کنند. 

سرهنگ کرمی با بیان اینکه این اقدام مهم موجب می شود در صورت وقوع سرقت، امکان ردیابی اموال توسط کارآگاهان پلیس امکان پذیر شده و اموال سرقتی به صاحب حقیقی آن بر گردد، افزود: لازم است شهروندان کد و سریال اموال با ارزش خود را در دفترچه‌ای ثبت کنند تا در صورت سرقت، بتوانند مشخصات آنها را در اختیار پلیس قرار دهند تا کشف و شناسایی مالک به سهولت انجام گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استفاده از این سایت تنها برای افرادی امکان پذیر می باشد که سابقه تشکیل پرونده قضائی داشته باشند گفت: مالباختگان در صورت مراجعه به سایت پلیسWWW.POLICE.IR و آیکون شناسایی اموال، می توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز انتظامی درخواست خود را مبنی بر تعلق کالای مورد نظر ثبت و نشانه های آن را ارسال کنند.

وی یادآوی کرد: درخواست مالباخته توسط " کاربر " سامانه مورد ارزیابی قرار گرفته و " کاربر" پاسخ "تایید" یا "عدم تایید" را در سامانه بارگذاری می کند که در صورت اظهار عنوان " تایید "، راهنمایی لازم توسط " اپراتور" در خصوص اقداماتی که لازم است مالک در راستای تحویل کالای مورد درخواست انجام دهد، ارائه و اموال پس از هماهنگی قضائی با اخذ رسید، تحویل مالباخته خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان