//
کدخبر: ۳۵۰۵۰۸ //
‍ رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه:

پروژه فیبر نوری به طول ۱۱۰ کیلومتر در شهر کرمانشاه به اجرا می‌رسد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه از اجرای پروژه بزرگ فیبر نوری به طول 110 کیلومتر در شهر کرمانشاه خبر داد.

پروژه فیبر نوری به طول 110 کیلومتر در شهر کرمانشاه به اجرا می‌رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر شهرام ماهان‌فر اظهار داشت: در راستای تحقق هدف شهر هوشمند که از اهداف کلان شهرداری کرمانشاه بشمار می رود جلسه ای در محل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با حضور رئیس و معاونین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری برگزار گردید.

وی افزود: برای تحقق هدف کلان و ارزشمند شهر هوشمند تمامی زیر ساخت‌های این مهم در شهر کرمانشاه بایستی فراهم گردد که در راستای تحقق آن با انتخاب یک شریک تجاری مرتبط و با سابقه، بزودی این پروزه اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اجرای حدود 110 کیلومتر فیبر نوری در شهر کرمانشاه از مهم‌ترین اقداماتی است که در این پروژه به اجرا خواهد رسید.

ماهان فر در پایان گفت: در این راستا سازمان فاوای شهرداری مذاکرات اولیه ای با شرکت ایرانسل به عمل آورده که پس از بررسی موضوع در کمیته راهبری و طی تمامی مراحل قانونی از جمله برگزاری فراخوان عمومی و کسب مجوزات لازم، شریک تجاری انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان