//
کدخبر: ۳۵۰۳۴۷ //

"زنگ سپاس" از مقام شامخ معلم در مدارس کرمانشاه نواخته شد

زنگ سپاس به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی بصورت نمادین در کرمانشاه نواخته شد.

"زنگ سپاس" از مقام شامخ معلم در مدارس کرمانشاه نواخته شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین نمادین زنگ سپاس که امروز (۱۷‌اردیبهشت ماه)با حضور معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد با تبریک هفته معلم و تقدیر از تمامی معلمان که در تمام دورانها امر تعلیم و تربیت را تعطیل نکرده‌اند اظهار کرد: روز معلم مختص به یک هفته در سال نیست و تقدیر از معلمان باید در  طول سال مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: ۲۶ هزار معلم در استان کرمانشاه متولی تربیت ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در ۴۱۰۰ مدرسه  و ۱۵ هزار کلاس درس هستند.

وی نقش معلمان در همه ادوار را مهم دانست و گفت: معلمان پرچم‌دار تعلیم و تربیت در دوران پیروزی انقلاب وجنگ تحمیلی بودند و ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید تقدیم این نظام و انقلاب شده است و در کنار مبارزه با دشمن در سنگر مبارزه با جهل و نادانی نیز همواره نقش مهم و اساسی داشته‌اند.

 مدیر‌کل آموزش و پرورش تصریح کرد: در ایام کرونا نیز فرایند تعلیم و تربیت تعطیل نشد و معلمان با حضور در بستر شاد خوش درخشیدند.

 وی حضوری شدن مدارس در چهارده فروردین را زمینه ساز دمیده شدن روح جدیدی در شهر دانست و گفت: هم اکنون شاهد حضور صدر‌درصدی دانش‌آموزان در سطح مدارس هستیم.

 محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: نجابت و پایبند بودن به نظام جز ویژگی‌های اصلی معلمان است و در این میان همدلی و وفاق ایجاد شده قابل توجه است.

 مدیرکل آموزش و پرورش در پایان افزود: تلاشمان اینست که مسائل و مشکلات معلمان را حل وفصل کنیم که معلم دغدغه‌ای جز تعلیم و تربیت نداشته باشد.

گفتنی است،در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان ایثارگر تجلیل شد.

خبرنگار: طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان