//
کدخبر: ۳۵۰۱۳۹ //

پرداخت حقوق کارگران غارقوری قلعه با پیگیری دستگاه قضایی کرمانشاه/ دستور پیگیری تمامی معوقات تا یک هفته دیگر

رئیس کل دادگستری کرمانشاه از پرداخت حقوق و دستمزد کارگران مرکز گردشگری غار قوری قلعه خبر داد.

پرداخت حقوق کارگران غارقوری قلعه با پیگیری دستگاه قضایی کرمانشاه/ دستور پیگیری تمامی معوقات تا یک هفته دیگر
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر توسلی زاده افزود: به دادستان شهرستان روانسر ماموریت داده شد تا با ورود به این موضوع، تمامی معوقات حقوق این کارگران تا قبل از عید فطر پیگیری و پرداخت شود.

وی اضافه کرد: با نشستی که با حضور مسئولین قضایی شهرستان روانسر و مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران و مدیر عامل این شرکت در کرمانشاه برگزار شد، حقوق سه ماه کارگران قبل از عید فطر پرداخت شد و مقرر شد مابقی معوقات تا هفته آینده پرداخت شود.

ایشان یادآور شد: با همراهی دادستان مرکز شهرستان جهت دلجویی از کارگران از این مرکز گردشگری بازدید و از کارگران این مجموعه تفقد بعمل آمد.

زریری دادستان شهرستان روانسر نیز گفت: به عنوان مدعی العموم خود را ملزم به پیگیری حقوق عامه می دانیم و بدون شک هر جا مشکلی ایجاد شود سعی خواهد شد با ورود به موقع از تضییع حقوق مردم جلوگیری کنیم.

دادستان روانسر اضافه کرد: متاسفانه به دلیل برخی شرایط که باعث کم شدن رونق گردشگری شده است، این مشکلات پیش آمده است که خوشبختانه تا حدود زیادی حل شد.

لازم به ذکر است غار قوری قلعه در حد فاصل شهرستان های روانسر و جوانرود در استان کرمانشاه یکی از مراکز گردشگری است که سالیانه بازدید کنندگان زیادی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان