//
کدخبر: ۳۵۰۱۲۰ //

‍ اعمال محدودیت های جاده ای در کرمانشاه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از بامداد روز جمعه شانزدهم اردیبهشت در محورهای غربی استان اعمال خواهد شد.

‍ اعمال محدودیت های جاده ای در کرمانشاه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز
به گزارش فرتاک نیوز،

 «کیخسرو دستغیب» اظهار داشت: این محدودیت ها با هدف ارتقاء ضریب ایمنی تردد و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در روز برگزاری گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تردد کلیه کامیون ها و کشنده ها و کامیونت ها و همچنین کشنده های ترانزیتی به صورت رفت و برگشت از مسیر اسلام آباد- کرندغرب- سرپل ذهاب- قصرشیرین و بلعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ دستغیب افزود: در این روز  مسیر جایگزین محور اسلام آباد- قلاجه- گیلانغرب- قصرشیرین و بلعکس تعیین شده که رانندگان این گروه از وسایل نقلیه موظف به تردد از این مسیر هستند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه تصریح کرد: برای روان سازی ترافیک و پیشگیری از سوانح نیز ۹۰ تیم گشتی در جاده های استان حضور داشته و علاوه بر برخورد با تخلفات رانندگی، خدمات ترافیکی مورد نیاز شهروندان را ارائه خواهند کرد.

وی در پایان گفت: رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدور از عجله و شتاب زدگی و توجه به تابلوها و علایم، مهمترین توصیه پلیس راه استان به رانندگان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان