//
کدخبر: ۳۴۹۶۰۲ //
‍ رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر کرمانشاه‌ خبر داد؛

خدمات‌رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه‌ از خدمات‌رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه خبر داد.

خدمات‌رسانی رایگان اتوبوسرانی به نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه  اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده و تاکید شهردار کرمانشاه ناوگان اتوبوس‌رانی با ظرفیت ۳۰ دستگاه اتوبوس در روز عید فطر یه شهروندان کرمانشاهی خدمات رسانی می‌کنند.

 وی افزود: در کنار ۳۰ دستگاه اتوبوس نیز  تعدادی تاکسی به صورت ویژه برای رفاه حال شهرپندان و تسریع در جابه‌جایی شرکت کنندگان در روز عید فطر از ساعت ۶ صبح از شهرک‌ها و مناطق مختلف شهر همشهریان را به محل برپایی نماز عید سعید فطر «چهار راه بسیج به سمت میدان آزادی» به صورت رفت و برگشت انتقال تا سهم خود را برگزاری این حرکت معنوی و ارزشمند ایفا کرده و امیدوارم رضایت شهروندان را فراهم کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در روز عید فطر تأکید کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل یا شکایت از نحوه خدمت‌رسانی می‌توانند با شماره تلفن‌گویای سه رقمی ۱۳۳ تماس حاصل کرده تا در اسرع وقت به درخواست آنان رسیدگی شود.

احمدی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های کرونایی در دستور کار ناوگان حمل و نقل عمومی در روز عید سعید فطر خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان