//
کدخبر: ۳۴۸۴۳۵ //

ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد در هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است، گفت: به دلیل تداخل این دو محور تردد در جنوب آزادراه تهران_پردیس و جاده قدیم جاجرود سنگین و در برخی نقاط با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم سنگین و در برخی مناطق با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد از شمال به جنوب آزادراه تهران_پردیس، گیلاوند و جاده قدیم جاجرود سنگین و در برخی نقاط با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در برخی مناطق مانند گیلاوند، مهرآباد و گدوک مواجه هستیم.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی و ترافیک‌های سنگین در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اعلام کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان