//
کدخبر: ۳۴۷۷۱۷ //
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب آجا:

ارتش تبلور استقلال و آزادی مردم غیوریست که آوازه اتحادشان دروازه‌های پولادین جهان را در هم نوردیده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب آجا گفت: ارتش تبلور استقلال و آزادی مردم غیوریست که آوازه اتحادشان دروازه‌های پولادین جهان را در هم نوردیده است.

ارتش تبلور استقلال و آزادی مردم غیوریست که آوازه اتحادشان دروازه‌های پولادین جهان را در هم نوردیده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رژه خودرویی و موتوری به مناسبت ۲۹ فرودین‌ماه و روز ارتش با حضور استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، مدیران، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان  در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

 امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با تبریک روز ارتش به همه دلسوزان و عدالت طلبان و آحاد کارکنان ارتش جمهوری‌اسلامی ایران روز ارتش را یکی از ابتکارات برجسته حضرت امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: ۲۹ فرودردین یک روز سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب است، که ۴۳ سال قبل با فرمان الهی امام راحل و اطاعت همه جانبه ارتش دوران جدیدی از حیات بالنده در نیروهای مسلح و ارتش فراهم گردید که باید در دفتر انقلاب برای همیشه ثبت و ضبط شود.

 ارشد نظامی آجا در غرب کشورگفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به خط‌کشی‌های سیاسی، حزبی و فرقه‌ای همواره دفاع از آب و خاک را به عنوان هدف والای خود قرار داده است و به عنوان بازوان پرتوان و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی یکی از ارتشهای برجسته منطقه و جهان است که با تقدیم هزاران شهیدنقش مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است‌.

 امیر طاهری تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات مهم در دوران دفاع مقدس وبهره‌مندی از فرماندهان لایق، شجاع و توانمند و‌بهره‌گیری از فناوری روز امروز به نیرویی ارزشمند تبدیل شده است و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید در جای‌جای میهن اسلامی را دارد وجواب ما به دشمنان ایران سخت و سهمگین خواهد بود و باید بدانند اگر به حریم جمهوری اسلامی ایران تعدی نمایند، سرنوشتی همچون صدام حسین در انتظارشان خواهد بود.

 وی ارتش را تبلور استقلال و آزادی مردم غیوری دانست که آوازه اتحاد و همبستگیشان دروازه‌های پولادین جهان را در هم نوردیده و کارنامه درخشانی را در عرصه‌های مختلف تاریخ از خود به یادگار گذاشته و تحت فرمان مقام معظم رهبری با خنثی کردن توطئه‌های دشمن، تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی به ارتشی مکتبی ولایی واطاعت پذیر تبدیل شده است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ارتشی که جنگ را تجربه نکرده باشد ارتش سرافزار و مهمی نخواهد بود گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هشت سال جنگ را با افتخار پشت سر گذاشته و امروز به ارتشی سرافراز و سربلند در منطقه و جهان تبدیل شده است.

 ارشد نظامی آجا در غرب کشور خاطر‌نشان کرد: امروز هدف ارتش‌استوار، سپاه پایدار، نیروی انتظامی سرافراز و بسیج قهرمان ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه و مقابله با دشمنان نظام و انقلاب است، هرچند ما کشوری صلح طلبیم اما اگر دشمن به خاک ما تعرض کند دستش را قطع خواهیم کرد‌.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان