//
کدخبر: ۳۴۶۴۳۰ //

دستور فوری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برای رسیدگی به بدرفتاری نسبت به دانش‌آموز اشنویه‌ای

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نسبت به پیگیری فوری و اقدام قضایی لازم در خصوص خشونت و بدرفتاری انجام شده با یک دانش آموز در مدرسه ای در شهرستان اشنویه دستور فوری داد.

دستور فوری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برای رسیدگی به بدرفتاری نسبت به دانش‌آموز اشنویه‌ای
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر عتباتی روز پنجشنبه،  با اشاره به پیگیری و برخورد قانونی و قضایی با ضرب و شتم یک دانش آموز در شهرستان اشنویه اظهار داشت: در پی اطلاع از برخورد فیزیکی  با این دانش آموز و ایراد جراحت از ناحیه سر دستور پیگرد قانونی در سریعترین زمان ممکن به دادستانی اشنویه صادر و این دادسرا اقدامات لازم را معمول داشت. 

وی اضافه کرد: نهادهای آموزشی باید الگوی اخلاق و رفتار حسنه و اسلامی بوده و به دانش آموزان کنترل خشم و مهارت‌های رفتاری و صبر را بیاموزند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظار کرد: رفتارهای ناشایست و خارج از ضوابط به هیچ وجه پذیرفته نیست و با عاملان چنین رفتارهایی وفق قانون برخورد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز روز گذشته در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: پیگیری علت وقوع حادثه شکسته شدن سر دانش آموز مقطع ابتدایی مدرسه‌ای در اشنویه در دست بررسی است.

جواد جنگی افزود: با توجه به اینکه دفاع از حقوق دانش آموزان و معلمان جزو رسالت های اصلی و مهم آموزش و پرورش است، مدیریت آموزش و پرورش منطقه و اداره کل به محض اطلاع، به موضوع ورود پیدا کرده و با جدیت علت وقوع حادثه را بررسی و پس از آن در صورت احراز تخلف، با فرد خاطی برابر مقررات و ضوابط مربوطه رفتار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته پرتاب تخته پاکن از سوی معلم مدرسه حکمت شهر اشنویه به سمت یک دانش آموز پسر مقطع پنجم ابتدایی، موجب آسیب دیدگی او از ناحیه سر (شکستگی) شد که تصاویر مربوط به این حادثه در فضای مجازی این شهرستان سبب جریحه دار شدن احساسات عمومی شد.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان