//
کدخبر: ۳۴۵۹۵۳ //

‍ امکان پرداخت مالیات نقل و انتقال وسایل نقلیه به صورت سیستمی فراهم شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به متقاضیان تعویض پلاک و به منظور پیشگیری از تحمیل هزینه های مضاعف به شهروندان، امکان ارتباط به درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی و پرداخت سیستمی مالیات نقل و انتقال وسایل نقلیه فراهم شد.

‍ امکان پرداخت مالیات نقل و انتقال وسایل نقلیه به صورت سیستمی فراهم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات برخط در مراکز تعویض پلاک، در تعامل با سازمان امور مالیاتی این امکان فراهم شده که دارندگان وسایل نقلیه قبل از دریافت نوبت اینترنتی نسبت به پرداخت مالیات اقدام و سپس به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند از تاریخ ششم فروردین هیچگونه نوبت اینترنتی و نقل و انتقال خودرویی بدون پرداخت مالیات صورت نمی گیرد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد:  این اقدام در راستای اجرای تکالیف قانونی و براساس ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389 و قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 انجام می گیرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در ارتباط با مالکیت شراکتی وسایل نقلیه نیز گفت: تا زمان فراهم شدن امکان صدور سیستمی و آنلاین پرداخت مالیات از سوی سازمان امور مالیاتی، لازم است مالکین شراکتی وسیله نقلیه قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک، با مراجعه حضوری به ادرات امور مالیاتی، تأییدیه لازم را اخذ و در هنگام نقل و انتقال ارائه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان