//
کدخبر: ۳۴۵۰۱۶ //

حدود ۱۶ میلیون تردد نوروزی در جاده‌های مازندران ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند ترددشمار جاده‌های این استان، از ابتدای طرح نوروزی در ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین حدود ۱۶ میلیون تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

حدود ۱۶ میلیون تردد نوروزی در جاده‌های مازندران ثبت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن جهانیان اظهار داشت: آمار ثبت شده ترددها از ۶ محور ورودی استان یعنی محورهای کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر نشان می‌دهد که بیش از ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد تردد روزانه مربوط به سومین روز فروردین است که بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: با توجه به شرایط موجود، از مردم شریف کشور تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم برای سفر حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

جهانیان گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران- مشهد و جذب میلیون‌ها مسافر بویژه در تعطیلات از پرترافیک ترین راه‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: مسافران و رانندگان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان