//
کدخبر: ۳۴۴۹۸۸ //

۵۰ هزار نفر از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در ایلام بازدید کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: تا این لحظه 50 هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان ایلام بازدید کرده‌اند.

۵۰ هزار نفر از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در ایلام بازدید کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: تدابیر و امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمانهای قلاویزان، سه راهی جندالله و بانروشان در شهرستان مهران و یادمان شرهانی، سیدالشهداء، والفجر یک و شهید باقری در شهرستان دهلران پیش بینی شده که هموطنان عزیز از سراسر کشور به صورت خانوادگی و کاروانی می‌توانند از آنها بازدید کنند.

وی استقبال مردم را از راهیان نور ایلام را خوب ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد ۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام ادامه داد: با توجه محدودیت‌های مربوط به کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعداد ۲۵ هزار نفر از دانش آموزان به صورت حضوری و تعداد ۲۹۵ هزار نفر هم بصورت مجازی آفلاین و ۴۲ هزار نفر هم بصورت آنلاین از راهیان نور بازدید کردند.همچنین تعداد ۲۶۰۰ نفر از دانشجویان نیز در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان