//
کدخبر: ۳۴۴۱۸۰ //
رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه خبر داد؛

۴۹۶ تماس با مرکز اطلاع‌رسانی آتش نشانی کرمانشاه در خصوص چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه از برقراری ۴۹۶ تماس با مرکز اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی کرمانشاه در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.


۴۹۶ تماس با مرکز اطلاع‌رسانی آتش نشانی کرمانشاه در خصوص چهارشنبه آخر سال
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد فرهودی اظهار داشت: همانطور که از قبل اطلاع رسانی شده بود نیروهای آتش نشانی کرمانشاه به صورت آماده باش کامل برای مهار حوادث چهارشنبه آخر سال در ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر بودند.

 

وی افزود: ۴۹۶ مورد تماس با مرکز اطلاع رسانی ۱۲۵ آتش نشانی کرمانشاه در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ساعت ۱۲ شب برقرار شد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه تصریح کرد: در حوادث اعلام شده به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی کرمانشاه ۱۵ مورد منجر به اعزام نیرو و خودروی اطفایی شده است.

 

وی با اشاره به انفجار در ۳ منزل مسکونی در بین حوادث یاد شده، خاطرنشان کرد: مهمترین موارد اعلام شده انفجار ۳ باب منزل مسکونی در محلات شهرک جهاد، خیابان رشیدی و خیابان بهزیستی بود که طی آن هفت نفر از همشهریان مصدوم و روانه مراکز درمانی شدند.

 

فرهودی ادامه داد: یکی دیگر از موارد اعلام شده به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی کرمانشاه مربوط به حریق در خودرو بوده است.

 

وی گفت: ۴ مورد دیگر از موارد اعزام نیرو که به سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی کرمانشاه گزارش شده بود مربوط به حریق درختان در اثر بی احتیاطی همشهریان مربوط می‌شد.

 

رئیس سازمان آتشنشانی کرمانشاه  در پایان از همکاری شهروندان کرمانشاهی در رعایت نکات ایمنی و همچنین رعایت اصول ارتباط با مرکز آتش نشانی تشکر کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان