//
کدخبر: ۳۴۳۹۸۵ //

برنامه های شهرداری در پایانه های تهران برای سفرهای نوروزی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های شهرداری تهران از آمادگی همه‌جانبه پایانه های پایتخت برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

برنامه های شهرداری در پایانه های تهران برای سفرهای نوروزی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های شهرداری تهران اظهارداشت: همزمان با تحول طبیعت و آغاز فصل سبز رویش سازمان پایانه ها نیز در راستای تحقق چشم انداز  تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام با ایجاد فضایی شاداب و با نشاط به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی پایتخت می رود .

وی هویت بخشی به سیمای پایانه ها با نصب بنر، پرچم، آذین‌بندی و چراغانی، تهیه و پخش تولیدات محتوایی با محوریت ظهور امام زمان(عج) در رادیو مسافر و تلویزیون های داخل سالن انتظار، تهیه و توزیع محتوا با موضوع احکام حوزه سفر و مسافر، اجرای طرح کتاب باشه، وقتی تو راهی(با محوریت توزیع کتاب های صوتی جهت بهره برداری مسافران در حین سفر)، اجرای ویژه برنامه ها و برگزاری مسابقات با موضوع صله رحم و ارائه بسته های دو زبانه جهت معرفی اماکن گردشگری کلانشهر تهران را از اهم فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی پایانه‌های مسافری تهران در ایام استقبال از بهار برشمرد.

وحدت کار با اشاره به اهمیت اقدامات سازمان در حوزه نگهداشت به ویژه در ایام استقبال از بهار گفت: ضدعفونی پایانه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی از موارد بسیار مهم برای پایانه ها می باشد که بصورت مستمر در حال اجرا است.همچنین از اوایل اسفندماه با اجرای عملیات پراکنده عمرانی نظیر تخلیه و لایروبی انهار و سپتیک ها، رنگ آمیزی و شستشوی المان های ترافیکی و مبلمان شهری، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز و نظارت مستمر بر تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بی وقفه و با کیفیت به مسافران مهیا می باشد.

مدیرعامل سازمان در ادامه با اشاره به افزایش مسافران و مراجعین پایانه ها در این ایام، بر ارتقای کیفی و کمی خدمات و ایجاد تسهیلات ویژه برای مسافران نوروزی تصریح کرد و گفت : همکاران من در پایانه های تهران با همه امکانات موجود در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود و مراکز خدماتی مستقر در پایانه ها از جمله نمازخانه ها، اتاق های مادر و کودک، پارک بازی کودکان، سالن انتظار، بلیت‌فروشی‌ها، دفاتر خدماتی فعال در پایانه، خوابگاه رانندگان، غرف تجاری و... آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وحدت کار همچنین از همکاری و تعامل با دستگاه های مختلف مرتبط در ایام استقبال از نوروز خبر داد و گفت: امیدواریم با هم افزایی و همراهی همکارانمان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس تهران، مراکز بهداشت، هلال احمر و ... میزبان شایسته‌ای برای هموطنان باشیم.

گفتنی است؛ امسال نیز همچون سالهای گذشته، پایانه ها با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران، آماده اسکان مسافران در راه مانده در شرایط اضطراری نظیر بسته شدن جاده ها و حوادث غیر مترقبه خواهد بود، همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی، کارشناسان و مددکاران پایگاه های خدمات اجتماعی مستقر در پایانه ها نیز به صورت مستمر حضور خواهند داشت و به مسافران در راه مانده و ارجاع مددجویان به مراکز ذیصلاح خدمات ویژه ارائه خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان