//
کدخبر: ۳۴۳۹۵۶ //
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خبر داد:

آمادگی کامل شهرداری سمنان برای استقبال از نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

آمادگی کامل شهرداری سمنان برای استقبال از نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا پیوندی گفت: ستاد استقبال از بهار شهرداری سمنان از اول اسفندماه کار خود را آغاز کرد و فعالیت آن کماکان ادامه دارد . ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری در این مدت پیگیری فعالیت های شهری اعم از گلکاری، رنگ‌آمیزی جداول‌، لکه‌گیری آسفالت معابر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، نوسازی فضای سبز ، اصلاح و مرمت معابر شهری ، ساماندهی سرویس های بهداشتی واقع در بوستان های محله ای و موارد مشابه بودند .

پیوندی ادامه داد: زیباسازی شهر برای استقبال از سال نو با نورپردازی فضاها و معابر شهر،  فضاسازی میادین، پارک‌ها و تبلیغات محیطی در حال انجام است و امیدواریم با این اقدامات انجام شده ، نوروز به یاد ماندنی برای مسافران و شهروندان باشد.

وی با اشاره به عبور زائران امام هشتم از سمنان به آمادگی دو بوستان زائر پذیر شهر اشاره کرد و افزود : بوستان زائر در مسیر رفت و بوستان مسافر در مسیر برگشت علاوه بر دیگر بوستان های داخل شهر آماده پذیرایی از مسافران و زائران بوده و سعی گردیده امکانات مورد نیاز مسافران در این بوستانها فراهم شود .

 وی از آمادگی کامل مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان خبر داد و افزود : ۱۵ گروه امدادی و عملیاتی برای مقابله با حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در وضعیت آماده باش قرار داشته تا در صورت وقوع حادثه، به کمک شهروندان بشتابند.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد : کمپ زائر برای استقرار زائران در بوستان سیمرغ با  متراژی در حدود ۵ هکتار مجهز به سکوهای دارای آلاچیق و مسقف ، سرویس های بهداشتی ، حمام و آبخوری های متعدد برای استراحت زائران و مسافران آماده شده که فراهم کردن آسایش بیشتر مسافران و زائران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب ، دسترسی سریع زائران و مسافران به خدمات مورد نیاز و  کاهش میزان تصادفات جاده ای زائران از اهداف اصلی آن محسوب می شود.

 پیوندی با تاکید بر اجتناب از عادی انگاری ها، تصریح کرد: واکسیناسیون پرسنل خدمات شهری کامل بوده و برای پیشگیری از گسترش سویه‌های مختلف کرونا و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانمان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون در سفرهای نوروزی، ضروری است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان