//
کدخبر: ۳۴۳۹۱۶ //

کولاک برف تردد در محورهای ارتباطی شهرستان کوهرنگ را مختل کرد

سرپرست فرمانداری کوهرنگ گفت: بارش برف و کولاک تردد در محورهای ارتباطی به ویژه گردنه‌های چری و شاه‌منصوری این شهرستان را با مشکل و اختلال روبرو کرده است.

کولاک برف تردد در محورهای ارتباطی شهرستان کوهرنگ را مختل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهباز اکبری  شامگاه یکشنبه با اشاره به بارش برف در این شهرستان افزود: به سبب بارش برف در این شهرستان‌ تردد در محورهای ارتباطی با سختی انجام می‌گیرد و توصیه می‌شود تا مسافران سفر خود به این شهرستان را به تاخیر انداخته و تا زمان بهبود وضعیت جوی به این شهرستان سفر نکنند.

وی با بیان اینکه در ساعت‌های گذشته ۱۵۰ خودروی گرفتار در برف در گردنه چری شهرستان رهاسازی شده است، افزود: وضعیت بارش برف و کولاک به گونه‌ای است که خودروها در گردنه گرفتار می‌شوند و امکان تردد به سختی انجام می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری کوهرنگ با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های راهداری و هلال احمر در محورهای ارتباطی این شهرستان، خاطرنشان کرد: ۶ تیم راهداری و امداد و نجات در گردنه‌های شهرستان مستقر بوده و برف‌روبی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در حال انجام است.

اکبری ارتفاع برف در بخش مرکزی شهرستان را ۱۵ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: بنا بر گزارش هواشناسی بارش برف و باران در این شهرستان تداوم دارد.

به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

بنا بر گزارش هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران تا روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان