//
کدخبر: ۳۴۳۳۵۳ //

افتتاح نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان شاهرود

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان از افتتاح دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان در شهرستان شاهرود خبر داد.

افتتاح نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان شاهرود

به گزارش فرتاک نیوز ؛ نعمت الله نظری با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در عقد قرارداد مشتریان و ارائه خدمات سریعتر و بهتر، دفتر نمایندگی خون بند ناف نوزادان جهاددانشگاهی با حضور مدیر امور نمایندگی های شرکت فناوری بن یاخته های رویان جهاددانشگاهی در شهرستان شاهرود به آدرس خیابان 22 بهمن، کوچه شهید مزجی، ساختمان پزشکان امیر المؤمنین(ع) افتتاح و راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: تا پیش از این، فعالیت ها و خدمات تخصصی خون بند ناف در شهرستان شاهرود از سوی نمایندگی استان پیگیری و انجام می شد که از امروز و با افتتاح دفتر نمایندگی، خدمات به صورت حضوری و مستقیم ارائه خواهد شد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین از ذخیره سازی بیش از 900 نمونه خون بند ناف نوزادان در نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی این استان خبر داد و گفت: پتانسیل درمان بیش از ۸۰ بیماری خونی و غیر خونی با استفاده از سلول‌های بنیادی وجود دارد و با این حال می توان گفت که هر بیماری که آسیب سلولی داشته باشد از طریق سلول‌های بنیادی درمان می شود.

نظری افزود: علی رغم شرایط بحرانی شیوع کرونا در کشور، تعداد موارد ذخیره سازی خون بند ناف در سال جاری با رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.

وی با اشاره به فعالیت 8 ساله نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی در استان سمنان اشاره کرد و افزود: این نمایندگی از سال 1392 تا کنون در جهاددانشگاهی استان در حال خدمت رسانی است و تا کنون بالغ بر 3 هزار مراجعه و بیش از 900 نمونه از استان سمنان در بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی ذخیره سازی شده است.

نظری با تأکید بر اینکه خدمات ذخیر سازی خون بند ناف نوزادان در تمام شهرستان های استان ارائه می شود، ادامه داد: با توجه به برخورداری نمایندگی از نیروی مجرب در زمینه ژنتیک، مهمترین وظیفه این نمایندگی اطلاع رسانی، جمع آوری، ارتباط خوب و مستمر با جامعه هدف و ارسال نمونه خون بندناف خانواده های متقاضیان است.

وی همچنین از امکان ارائه تسهیلات بانکی مناسب به متقاضیان ذخیره سازی خون بند ناف در استان سمنان خبر داد و گفت: کسب عناوین نمایندگی برتر در کشور در سال 97، مدیر نمایندگی خون بند ناف برتر کشور در سال 95، بیشترین درصد رشد نمونه های فریز شده در سال 95 و بیشترین درصد رشد ثبت قراردادهای اینترنتی در کشور در سال 98 از جمله موفقیت ها و عناوین کسب شده توسط نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان در سطح کشور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان