//
کدخبر: ۳۴۳۱۸۱ //

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی

سخنگوی شورای شهر کرج از افزایش نرخ بهای تاکسی در سال جدید خبر داد و گفت: طی طرحی دو فوریتی مقرر شد کرایه تاکسی و اتوبوس در سال آتی به ترتیب ۳۰ و ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

 افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجتبی قاسم پور، عضو شورای شهر کرج، در نشست خبری اتمام صحن علنی شورای شهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ویژه میلاد با سعادت امام حسین (ع)، گفت:امروز در چهل و یکمین جلسه شورا ۲ لایحه دو فوریتی بررسی و تصویب شد.

 وی افزود: اهم موضوع این دو لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی بود که به میزان ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد همچنین نرخ اتوبوس در بخش خصوصی و بخش سازمانی نیز ۲۰ درصد افزایش یافت.

وی یادآور شد: همچنین طی درخواستی از سوی سازمان‌های فرهنگی و ورزشی با توجه به اینکه در ۶ پیک گذشته اماکن متعلق به این سازمان تعطیل بودند مصوب شد تا پایان ۱۴۰۲ قراردادی جدیدی طبق دستورالعمل سازمان و بررسی‌های نهایی منعقد شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در کمیته انطباق بررسی و اجرایی می‌شود، در پاسخ به اینکه ممکن است شهروندان از افزایش قیمت نرخ تاکسی و اتوبوس اعتراض داشته باشند، یادآور شد: افزایش نرخ کرایه و بهای خدمات تابعی از شرایط عمومی کشور و سیاست های اجرایی است نباید فراموش کنیم که رانندگان تاکسی زحمت می‌کشند و در خط اول ارائه خدمات هستند.

وی در ادامه که به حواشی فیش حقوقی اقای شهردار اشاره شد، اظهار کرد: نمی‌خواهم به این مسئله ورود کنم؛ دریافتی افراد منطبق بر قانون است. در خصوص انتشار فیش حقوقی اگر مسئله شفافیت مطرح باشد شورا ثابت کرده است پیش قدم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان