//
کدخبر: ۳۴۱۶۱۶ //

پرواز رفت و برگشت به مقصد مشهد در فرودگاه همدان برقرار می‌شود

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با اشاره به پیگیری های استاندار برای فعالیت دوباره این فرودگاه و احیای پروازها، گفت: پرواز مسیر همدان - مشهد به صورت رفت و برگشت از ۱۷ اسفندماه جاری در این فرودگاه برقرار می شود.

پرواز رفت و برگشت به مقصد مشهد در فرودگاه همدان برقرار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«سید حمید صائمین» روز یک‌شنبه افزود: پیش از این نیز و با پیگیری و حمایت های استاندار همدان، پرواز رفت و برگشت همدان- کیش نیز برقرار شده و نخستین پرواز آن ۲۲ اسفندماه از طریق فرودگاه همدان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: قرارداد پرواز همدان - مشهد(رفت و برگشت) با پیگیری استاندار همدان با شرکت کیش‌ایر منعقد شده و این خط پروازی از ۲ هفته آینده فعال و نسبت به پذیرش مسافر در این مسیر اقدام می کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قرارداد منعقهد، پروازهای فرودگاه همدان و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود، گفت: این پرواز به صورت برنامه‌ای برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بلیت آن را از طریق دفاتر و آژنس های مسافرتی با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه گنجایش هواپیمای این پرواز ۱۰۰ صندلی است، افزود: نرخ بلیت‌های این پرواز تعیین شده و مسافران می توانند از طریق دفاتر پرواز و سامانه های اینترنتی بلیت این پرواز را تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه یکی از نیازها برای رونق صنعت گردشگری در استان، افزایش پروازهای فرودگاه و راه اندازی خطوط پروازی داخلی و خارجی است، تصریح کرد: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می تواند استان همدان را در رسیدن به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک کند.

صائمین تصریح کرد: به منظور افزایش رونق و تداوم پروازها، شرکت های هواپیمایی و خدمات گردشگری باید در جذب مسافر برای این خطوط پروازی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران استان های همجوار نیز می توانند از ظرفیت فرودگاه بین المللی همدان استفاده کنند، ادامه داد: در صورت استقبال مسافران و گردشگران، و تداوم پروازها، خط پروازی همدان به عتبات عالیات نیز راه اندازی می‌شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه فرودگاه همدان همه شرایط لازم برای انجام پروازهای بزرگ و کوچک را دارد، افزود: حمل و نقل به عنوان یکی از اساسی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری، تاثیری مستقیم بر رونق این صنعت دارد و هر گونه تغییری در وضعیت حمل و نقل به سرعت اثر خود را در همه بخش های صنعت گردشگری نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: استاندار همدان پیگیری های موثری با شرکت فرودگاه‌های کشور برای برقراری این پروازها انجام داد و افزایش تعداد پروازهای فرودگاه همدان از اولویت های این استان محسوب می شود.

صائمین با بیان اینکه پرواز تفریحی، آموزشی و امدادی در این فرودگاه جریان دارد، ابراز امیدواری کرد که با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم برای ورود هواپیماهای پهن پیکر، شاهد برقراری و افزایش پروازهای این هواپیماها در فرودگاه همدان هم باشیم.

فرودگاه بین المللی همدان با دارا بودن بلندترین برج مراقبت فرودگاه های کشور، در پنج کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان