//
کدخبر: ۳۴۱۵۹۵ //
با تلاش معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه

۲۷ محکوم به قصاص در استان کرمانشاه به زندگی بازگشتند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از بازگشت ۲۷ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری با تلاش شورای حل اختلاف این استان خبر داد.رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از بازگشت ۲۷ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری با تلاش شورای حل اختلاف این استان خبر داد.

۲۷ محکوم به قصاص در استان کرمانشاه به زندگی بازگشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز توسلی‌زاده از بازگشت ۲۷ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با گذشت اولیای دم و همچنین تلاش‌های مسئولان قضایی، شورا‌های حل اختلاف، مصلحین، ریش سفیدان و بزرگان و بهره‌گیری از ظرفیت صلح و سازش، ۲۷ محکوم به قصاص به زندگی بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: شورا‌ها همواره در مسیر اعتلای فرهنگ عفو و گذشت در جامعه گام برداشته اند، زیرا صلح و سازش از دیدگاه شرع مقدس اسلام ارزش و مرتبه بسیار بالایی دارد و در آیات متعدد قرآن کریم و روایات متعدد اشارات زیادی به این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از مهم‌ترین سیاست‌های قوه قضاییه است، تأکید کرد: به تأسی از سیره اهل بیت و با کمک معتمدین، ریش سفیدان، علما و ائمه جماعات با محوریت توسعه حل اختلاف در راستای مصالحه پرونده‌های قتل، اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی صورت گرفته و امید است در ماه پایانی سال نیز شاهد روند رو به رشد و افزایش صلح و سازش در استان کرمانشاه باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان