//
کدخبر: ۳۴۰۶۸۰ //
فرماندار سیروان:

۲۲ بهمن روز تجدید بیعت ملت با امام راحل ، ولایت و شهیدان است+عکس و ویدیو

فرماندار سیروان گفت: دهه فجر ایام الله فراموش نشدنی این ملت است که آتشفشان قهر وغضب آنها توانست حاکمیت ظالمانه رژیم شاهنشاهی را سرنگون نموده و آنها را از بندگی استکبار جهانی آزاد نماید.

22 بهمن روز تجدید بیعت ملت با امام راحل ، ولایت و شهیدان است+عکس و ویدیو
به گزارش فرتاک نیوز،

" علیرضا رئیسی" فرماندار شهرستان سیروان قبل از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر لومار در جمع نمازگزاران سیروانی گفت: بدون شک انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل نقطه اوج عظمت خون شهیدان انقلاب است که ثمرات بی نظیر استقلال آزادی جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد، این دهه شکوهمند به امام و امت و شهید شهیدان گلگون کفن تعلق دارد و 22  بهمن روز تجدید بیعت ملت با امام، ولایت و شهیدان است .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سیروان، وی ضمن احترام به ساحت مقدس حضرت امام (ره) ، شهیدان و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد)، خطاب به مردم سیروان اظهار داشت: 43 سال استقامت و پایمردی و صبر شما در مقابل دشمنان اسلام، دشمن را مایوس دراین شرایط حساسی که چند ماه از استقرار دولت مردمی آیت الله رئیسی بیشتر نگذشته دشمن در برابر اراده شما مردم قهرمان و در حال عقب‌نشینی و رسوایی است.
 

فرماندار شهرستان سیروان به حضور گسترده مردم استان بخصوص این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و خاطرنشان کرد: مردم امروز نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و آرمان های انقلاب هستند و همیشه در کنار رهبر انقلاب اسلامی ایستاده‌ و خواهند ایستاد .

رئیسی با بیان اینکه دشمنان نظام از همه ترفندها استفاده کردند تا شاید بتوانند به این انقلاب ضربه بزنند ولی با هوشیاری و تلاش شما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تمام نقشه های آنان نقش برآب شد،تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز استکبار جهانی با هر چه در توان داشت برای ازبین بردن این انقلاب کوتاهی نکرد و آخرین توطئه استکبار جنگ اقتصادی با هدف ایجاد شکاف میان نظام و مردم بود که با حضور مردم این توطئه ها خنثی شد.

وی به دستاوردهای دولت در این مدت کوتاه اشاره کرد و گفت: ما اگر دستاوردهای دولت را برای مردم بازگو کنیم درواقع دستاوردهای نظام را گفته ایم و باید همه آنها بیان شود که به چه شکل در تمامی بخش ها حرکت کرده ایم و به چه نتایجی دست یافته ایم، اما امروز روزی است که باید دستاوردهای نظام بیان شود و در این مسیر برنامه ریزی شود.

photo_2022-02-11_18-55-26 (2)

photo_2022-02-11_18-55-26

photo_2022-02-11_18-55-28 (2)

photo_2022-02-11_18-55-30 (2)

 

photo_2022-02-11_18-55-30

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان